Cruise 2013. (vildebjorgenn)
Hjem Add Om meg Kontakt

Cruise 2013.

Hei!

Jeg tenkte å fortelle litt om mitt cruise. Siden det ikke gikk så bra på en måte.

Okay det var mitt på kvelden, vi skulle på cruise med hele familien siden besteforeldrene mine betalte faktisk for oss alle siden de hadde gullbryllups dag ellerno. så vi kjørte klokka 4 på kvelden/morningen. vi kom til flyplassen da og alle i familien hadde kommet. så skulle vi sjekke inn så funka det ikke og ingen i familien hadde fått det til heller. så vi måtte snakke med en dame. så vi satt der da i 3 timer uten noe som helst. og jeg skulle finne starbucks men den klarte jeg faktisk ikke å finne ( dumme meg). Så fikk tanta, onkelen min og kusina mi et fly til roma der båten skulle gå. mens vi andre måtte få et fly til munchen i tyskland. Vi måtte vente i 16 timer på et sted, det var et sånnt sted over en resturang der man kunne sove og lese. jeg klarte ikke å sove så jeg kjøpte meg helle 2 blader og spiste skitels og ben jerry is.

Når vi skulle på flyet til munchen så var jeg bare glad for å reise. Så når vi kom til munchen så snakka vi med noen sure tyske damer. Vi fikk et hotell rett ved siden av flyplassen, hotellet var egentlig ganske fint. Men vi måtte jo stå opp klokka 7 på morgningen. Men vi måtte reise videre til roma og båten var ikke der lengre siden den hadde gått videre til messina ( øy ved tuppen av støvelen altså italia.) Så når vi kom til roma så måtte vi skynde oss. på vei til roma så var det jp turboner så flyet rista veldig og da ble jo jeg veldig redd, så gjett hvem som var livredd for å fly til palermo...,Meg. Men ja vi tokk flyet til palermo som er andre siden av øye. så når vi kom der så fant vi ut at koffortene våres hadde blitt igjen i tyskalnd men dette skjedde med hele familien. Vi måtte snakke med en som ikke kunne engelsk engang. Men vi måtte gå videre så vi fikk en buss til andre siden av øye siden det var der båten lå. Og vi rakk det heldigvis. Og vi fikk koffortene våres etter 2 dager. men selve cruiset i seg selv var bra personalet bvar utrolig hyggelig. det var 7 boblebad og to sånn halv store bassenger. ++ gratis cafe så vi kunne bare ta hva vi ville, og gratis is ved bassengene.:) men gjett hvem som ble litt redd for å kjøre båt ... meg! herregud går det ann, men det stopper ikke meg i å dra på cruise assa jeg syntes det bare var litt ubehagelig å se de greiene i mitten riste ( hahaha).  vi var jo innom kreta, athen, tyrkia og italia. vi fikk noen timer i hvert land, Men neste gang så holder jeg meg til land ( det rimte!).

Dette var der vi spiste middag ogsånt.

Skøytebanen inne i cruiset.

Der vi bada og solte oss, det ser ut til å være veldig fult ogsånt, men det var det ikke altså.

klatreveggen.

Dette er inne i båten.

Hvis du ser de greiene som henger så var det de som rista og dingla, haha

Koste meg veldig, det var jo også mange andre aktiviterer som feks, rulleskøyteing, basketball, golf og spillehall.

Har du vørt på cruise/ har du opplevd nesten det samme??